Kemissä ei kärvistellä!

Uusin Lämmöllä-lehti vieraili kemiläisessä omakotitalossa, jossa on peräti kolme lämmönlähdettä. Lehden pääkirjoitus taustoittaa öljylämmitystaloissa tehtyjä energiatehokkuustoimia, joiden ansiosta öljylämmitys tekee vahvasti osansa päästövähennystalkoissa. Lämmitysalan ammattilainen puolestaan avaa lehdessä keskustelua biolämmitysöljyistä.

-Vuoteen 2030 ulottuvan ilmastosuunnitelman mukaan ainakin poliittiset päättäjät näyttävät haluavan biolämmitysöljyn markkinoille, ennemmin tai myöhemmin. Kyselemme nyt Lämmöllä-lehdessä lämmittäjien mielipiteitä asiasta, kertoo lehden päätoimittaja Eero Otronen.

Lehden kyselyyn voi vastata osoitteessa www.lammolla.fi/kilpailu

Tuorein Lämmöllä-lehti ilmestyi valtakunnallisen energiansäästöviikon kynnyksellä. Viikkoa vietetään 9.-15. lokakuuta.

Lämmöllä-lehteä julkaisee Öljyalan Palvelukeskus Oy. Lehti on energiatehokkuuden viestinviejä, joka postitetaan Öljy- ja biopolttoaineala ry:n jäsenyhtiöiden lämmitysöljyasiakkaille. Lehden levikki on noin 150 000.